Subject: ELASA võrguobjekti vahetus
From: "Voronin Erkki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 10:36:05 +0300

Tere

Sooviksin teie käest tegutsemisluba, et välja vahetada ELASA maa-alune
kaev.

Taotlus lisatud manusega

Parimat

Erkki Voronin

Sidetööde tiimijuht

OÜ Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5830 4199

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.